keep smiling! =D

Sunday, May 9, 2010

yg berkejaran xdpt..yg dikendong berciciran

hate when i dun get what i want!!!!!!!
ble xdpt..i nmpk cm ok je physically..tp emotionally..only me n Allah knows
klu dpt be alone in my room..i cried til i shortness of breath..then i went to wash off my tears..my pain..by that way, felt relieved..atleast for now..huhuuu..
i know..He knows best..ble xkasi tu..sure bende tu xsesway..n bole mendtgkn keburukn pd diriku kot..n He knows what is the best for His hamba..daku pasrah..:)

3 comments:

  1. sabar doc meera! hehe..may Allah bless u always =)

    ReplyDelete
  2. wazzup babe???jiwa kacau je ni??

    ReplyDelete
  3. huuu~!tq2 una.
    nisa! weh asl aku xley view blog ko..ceh!xaci!

    ReplyDelete

About Me

My photo
Aku pasti akan menyintai, dan dicintai..tapi Tuhan, jika Kau takdirkan aku jatuh cinta, Kau jatuhkanlah cintaku ini kepada dia yang mencintaiku kerana Mu..♥

Followers